Fiasco

Sitter & lyssnar på Superstar - Lupe Fiasco (och eftersom jag har så dålig fantasi, så fick det bli rubriken). Riktigt bra asså, men jag börjar verkligen tänka på samlingen ! Vi hade den typ som "innan & efterlåt", det var Douglas som hade den på sin mp3 tror jag, han var ju ljud. I alla fall, jag saknar sjuan. Vår klass har ju blivit helt sjuk, alltså ingen sammanhällning som högland annars är typ sjukt känd för, och förut hade vi skolans bästa sammanhållning, nu är vi bara typ konstigaste klassen ? Aja, men jag kan ju inte låta bli att påpeka att t.ex. på gympan så bara regnar de negativa kommentarerna över folk som typ misslyckas. Palla !

Jag ska sluta snacka om allt som ingen bryr sig om, och tänka på min mästerlärare Linn, alltså ska jag vara envis som tusan, vad nu det ska åstadkomma :P  Ikväll blir det skoj iaf får vi hoppas, och imorgon ska jag va m Becca, oxå skoj.



hmmh, jag måste vara den sjukaste människan på jorden, usch. jag känner inte igen migsjälv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0