()¤=#/(%"#&/"!?

Sommarlovet är slut, jag kommer snart dö, bara ramla ner på golvet som ett vilset litet löv eller nått. Jag orkar helt enkelt inte stressa från lektion till lektion och nu i åttan kommer det säkert vara sjukt mkt betygspress, jag kommer ångra mig i hela mitt liv om jag inte klarar dethär bra nu! "/
Hmmh, det kommer i alla fall vara roligt att få träffa alla igen, och liiite liite kul att få gå på lektioner och så. Man behöver ju det tråkiga för att det roliga ska vara kul, eller hur ? 
Men nu har jag redan suttit framför datorn alldeles för länge, jag måste:
1. Duscha
2. Äta frukost
3. Hitta passande kläder
4. Sminka, Styla, Börja gå.

Såå, nu ska jag ge mig av mot duschen och sakna mina lediga dagar, snyft.

VI SES I SKOLAN ÄRADE KLASSKOMPISAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0