Datorjävel

För första gågen på år och dar sitter jag framför min egen dator och bloggar, jag satte igång den imorse och lät den ladda i en kvart innan jag kunde börja. Anledningen är att jag måste föra över allt jag vill spara till ett USB-minne. Micke ska rensa min dator så att den (förhoppningsvis) blir snabbare, men då tar han bort ALLT så det jag vill spara måste jag föra över. Suck, det är tråkigt. 

Idag ska jag kanske se Mamma Mia med mamma. Vi får se vi får se. Jag behöver något att läsa, kanske ska försöka mig på Stieg Larsson serien som jag inte orkat med förut. Hedda säger att dom är asbra. Vi får se vi får se. Jag hade så tråkigt igår när jag kommit hem från Kärrtorp att jag typ dog, idag ska jag inte låta det hända ;P Aja, hoppas på ett inlägg lite senare.  
/a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0