bluuuuue, blue blue village

Haha, stilig rubrik men vafaan, man skriver vad som helst när man är trött. Jag har tagit igen den sömn jag missat på att gå upp vid nio varje morgon, så nu har jag sovit tills för ungefär en timme sedan. Nu ska jag gå ner och värma på lite piroger i mikron, måste ju ha nått att äta ! Ska sedan oxå kika om det möjligen finns nån god glass hemma, MOHHAHAHAH!

Pratar med Lyde på msn, känns så sorgligt att hon ska byta skola. :( Tur att vi kommer träffas hela tiden. Såå, nu ska jag inte byta om från min nya ljuvliga pyjamas (köpt i London) utan jag ska ha en mysdag, och inte sminka mig eller klä på mig eller nånting, bara sitta i soffan och kolla på TV. Undrar hur bra det kommer gå, snart kommer Sixten och då kommer jag garanterat vilja gå ut på promenad xD Pusshejssvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0