Back home

Hemma från härliga Österlen där det stormade och ösregnade. Men vi hade kul ändå tillsammans med hela tjocka släkten. Olof & Gudrun var papparazzis så dom lovade att maila lite bilder till mig så vi får se om det dyker upp :D Lene lärde mig & Magnus ett nytt sätt att skrämma bort getingar. man snurrar med händerna runt öronen, så tror som att man är en gigantisk geting och flyger sin kos.
det funkar faktiskt...

Igår sov jag över hos Felicia, trevlans, och nu så väntar jag på att viktoria ska vara klar hos frisören för sen ska hon komma hit, yeeeay! Saknar henne och moa och matilda och alla andra så sjuuuukt mkt! Aja, nu ska jag kanske göra en smoothie och kolla på Vänner, tjenamors !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0