Yo

Idag hände det inte mkt, kom hem ensam från skolan och slappade, ibland behövs ju det oxå. Vi såg på Gladiator på svenskan (fast det var typ bytt till So) haha, Isabel varnade för blodiga scener och skit men jag tyckte inte att det var läskigt alls. Jag kanske är totalt okänslig för sådana saker, eller vad tror ni ?
Jag har fastnat på "Djungeldjuret Hugo" sången (har ingen aning om vad dom sjunger egentligen, har hittat på detmesta själv) så jag går runt och sjunger "ooh yeah, djungeldjuret Hugo" och allt detdär på lektionerna xD Det måste vara flera år sedan jag såg den :P

Nu ska jag gå ner och leta efter om vi mäjligen har Rasmus på luffen på film, det har ju varit min favorit-Astrid Lindgren länge så jag bara MÅSTE se den snart. Dessutom kom jag på att jag MÅSTE shoppa sommarkläder inför Cypern i sommar. och jag MÅSTE skriva klart labbrapporten som jag hade i No-Läxa, och jag MÅSTE tänka över hur i helvete jag ska kuna hjälpa tha twins med skolgrejor när jag har svårt att hänga med i mina egna eftersom att jag lixom inte bryr mig om dom ?

OANSVARSFULL ANNA!

tjollahopp

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0