Webcamera

Tjosan Hejsan Allihopa!
Idag har det inte hänt mkt spännande, förutom ett snack med friens på gympan. Klassen delades upp i tre grupper och sen bar det av till mediateket för en allvarlig pratstund. Det handlade om stämningen i vår klass och varför osv. Jag tänker inte gå närmare in på det, men så var det iaf.
På So:n tittade vi på en film om Julius-Caesar, och nån annan gubbe med ett skumt namn. Han ledde Gallerna, och Julla ledde som de flesta vet då Roms armé ;P
Efter skolan åkte jag hemåt, det var en hel massa bekanta på tolvan och Buster kalla oss för "fredrics tjejer"... Joodu, stämmer precis.

När jag kom hem satte jag mig framför TV:n och började kolla på Hey Baberiba säsong 4 som jag fick av magnus på min födelsedag. måste erkänna att dom var roligare förut. Har matteläxa, som jag tänkte ta itu med efter maten. Jag tror inte att jag klarar av den svåra delen av stencilen själv, utan jag får nog göra den lätta... Får se hur det blir. Iaf, har precis avslutat lite webcam-flams med Hedda ;D Hennes är ju ny och bra, min suger XD gammal stenålders som bara ramlar ner hela tiden ;P Vi satt och sjöng båda två, haha nördar !
Imorgon är det fredag och denhär veckan är äntligen slut!

Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0