The Ring

Sååå, jag kan börja med att berätta lite smått om fredagens skoldag. Jag, Moa, Viktoria och nåra till satt vid staketet på skolgården när en massa ungar från typ ettan kom till oss. En av tjejerna, den värsta började med att ta mina & vucks nycklar. Sedan kom hon och satte sig i Moas knä och sa att hon var moas dotter XD haha, moa var en baddare på att uppfostra barn :P En annan tjej (som btw var mkt snällare och trevligare) kom och satte sig i mitt knä, så jag vart oxå mamma... Hon satt lugnt och snällt och fingrade på tigern på min nyckelknippa medans moas gangster-barn försökte få moa att gå och pussa Danne i nian (Du måste pussa pappa, kom igen mamma!) ;P Moa hävdade att pappa och hon hade "skiljt sig" men det ville inte tjejen lyssna på ;D

Aja, på kvällen vart det alltså filmkväll hemma hos mee. Jag och moa möttes vid Videoheat och hyrde The Ring, som vi tänkte skulle vara en bra uppvärmare innan the Grudge.  När vi kom hem satte vi på Bamse haha. Den är ju heelt underbar (: När viktoria kom hittade hon Moa helt koncentrerad framför TV:n när bamse typ håller för vulkanen så att inte mickelina rävs föräldrar ska bli mosade ;) Iaf, Sen kom Lydia och vi travade iväg till Vivo för att köpa lite snacks. När det hade blivit lagom mörkt satte vi på filmen, som inte var läskig! vi hade fått en hel massa varningar (ni kommer ångra er, titta inte på den, jag kunde inte sova på en vecka) HAH ;P Jag & Moa satt helt lugna medans Viktoria skrek sitt helljusa skrik och konstruerade en "skräck-kikare" som hon använde när det vart för läskigt ;D Lydia var oxå rädd, men jag och moa bara skrattade XD Jag kom på en bra replik att ha nar det vart läskigt "she hits the floor" Så jag förstörde hela stämningen för Lydn och Vuck. Den passade in jättebra när flickan dårå kommer ut ur TV:n när Noah gör. Precis när hela hon kommer fram så skriker jag "SHE HITS THE FLOOR" och moa & jag börjar gapskratta XD

Som vanligt skulle alla sova över, och det vart varmt så in i helvete. Jag delade min säng med Moa och  Vuck & Lydn sov i bäddsoffan. Jag & moa började lite svagt skrämma dee två rädda barnen, och dom total-flippade. Det enda som A & M vart rädda för var ju när jag precis hade sagt "seven days" med hes röst och så PANG så flyger rullgardinen upp med en skräll, det var ingen som var i närheten av den så den åkte helt enkelt upp av sig själv, men vi vart så jävla rädda. Sen fortsatte jag & Moa att skrämma vuck och lydn, t.ex med att raspa på väggen och viska grejer, eller att jag säger "hon kommer ut genom TV:n" samtidigt som moa hasar fram mot bäddsoffan med håret för ansiktet XD Efter ett tag var dom så jäkla rädda så det räckte med att jag sa "kopiera" för att båda två skulle skrika som stuckna grisar. Tiketor började tillomed gråta, i sin röda sovsäck <3 Då bestämnde jag & m oss för att vi kanske inte behövde skrämma dom mitt i natten som planerat, eftersom att Vuck var så himla rädd. hon sa hela tiden jag kommer att dö av hjärtklappning, eller jag kommer aldrig mer sova här, eller fyfan va jag hatar er :P Så då slutade vi, men det var så himla varmt så det gick inte att sova. Mitt i natten gick A iaf och öppnade fönstret, då vart det bättre.

Dagen efter kom Lenas föräldrar hit och jag fick presentera alla mina kompisar, och vi var i parken och lekte i gungorna. Sedan när alla hade gått gick jag hem till matilda där Felicia oxå var, så vi gick ner och hämtade upp Elin och sen gick vi ner till vattnet och badade vimsan. Jag lägger upp lite fina bilder ifrån det senare. Felicia var tvungen att gå hem, med vi andra tre gick upp till matilda igen, sen skulle vi äta på grillen som alla killar i klassen, sen kollade vi på hur man blir av med en kille på 10 dagar och sen gick jag hem, och idag (söndag) har jag inte gjort nånting, har som plan att äta chilinötteroch kolla på Kullamannen (min absoluta favoritfilm XD)

PUSS OCH KRAM,
/Anna

Kommentarer
Postat av: Moa

jaa, HAHA! herregud va rädda dom vart xD
underbar kväll ju, de finns typ the ring 2 oxå. vuck sa det, den borde vi se :)

2008-04-27 @ 15:17:17
URL: http://wajdebeck.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0