Telefon-diskussion ;D

Jag & pia lade precis på, vi har diskuterat klassresa typ hela dagen. Vi ringde Johan oxå, och pratade alla tre ;D min & pias egen superkraft XD Iaf, vi kom överens om att vi vill åka nånstans i åttan elr nian, J ville till Köpenhamn, P ville till Vässarö som förra året och jag har ingen åsikt ;) jag har vart nere på vivo och köpt chocolat chaud, som jag såklart åt upp direkt :) Lill-brorsan har precis kommit hem från en kompis så det är full aktivitet i huset igen, jag orkar inte göra nånting, sitter och kollar på gamsla bilder. Hittade en jättesöt bild på Julle från typ fyran XD

Justeja, jag glömde ju att säga att vår samling gjorde succé på hela skolan, alla lärare tyckte att den var sjukt bra efter första samlingen, för lågstadiet. De som inte hade sett den, utan skulle se den sen kom fram till oss och sa typ "jag hörde att eran samling var jättebra, det pratas om er i lärar-rummet" ;D Och vi som trodde att det skulle gå åt helvete, där ser man. Dessutom hade sexorna visst tyckt att den var jättebra, det trodde jag aldrig. Dom tycker ju typ att vi är töntar, bara för att vi kör vårt eget race lixom ;D 
Solong suckers <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0