Tagen från Moas blogg

Jag har snott en "lista" från Moas blogg (såklart har jag fyllt i den själv) såå, enjoy!

1. Hur lång är du? nästan 170 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? psykolog
3. Vad pluggar du? geografi just nu?
4. Har du långt hår? tillräckligt
5. Vilken hårfärg har du? blond
6. Sminkar du dig? ja, fast i ganska små mängder
7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? vit/brun/svart

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? nepps
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Gunra I guess
3. Hur många syskon har du? ett
4. Vad är det senaste du sa till din mamma? "Väck mig halv sju" typ
5. Vilken mat lagade din pappa senast? no idea
6. Hur många ställen har du bott på? 4 ställen
7. Vem i din familj stör du dig mest på? magnus ?
8. Vilken familjemedlem är snällast? vetinte, de är lika bra/dåliga allehopa
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? hmmh, ?
10. Hur gammal är din mamma? 46, (okej, vi säger 39 va)

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? idag
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? asså moa sov ju hos mig senast, annars matilda
3. Har du kysst nån kompis? nej ?
5. Vem har du varit kompis med längst? Kajsa, trorja.
6. Vem känner dig bäst? matilda, fast jag är inte säker.
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? varför skulle jag ?
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? ibland gör jag väl det.

KLÄDER:
1. Vad har du på dig? lodisjeans och vit tröja ;)
2. Har du bytt om idag? japp, många gånger ;D
3. Favorittröja? haha, nej :P
5. Har du gett bort kläder nån gång? ofc
6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? klart jag har
7. Har du handlat kläder genom internet? ja, det har jag
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? haha, vilken fråga XD nej det har jag inte
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? de har väll vad dom vill på sig :P
10. Vad använder du för skor? oftast converse elr sneakers. på sommarn ballerina

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? hell yeah
2. Klä dig annorlunda? självklart
3. Vara dig själv? vem skulle jag annars vara ?
4. Visa dig i bikini/badbyxor? nej, jag badar i våtdräkt :P
5. Fisa inför din pojk/flickvän? singel
6. Pierca dig? hmh, har aldrig funderat på dt
7. Dig på utmaningar? vissa
9. Vara omogen? ja
10. Äta småkryp? nej fyfan.

RANDOM:

1. Vet du vem FATO är? nääj 
2. När tuggade du tuggummi senast? på promenaden med tilda, tappade det när jag skrattade XD
3. När var du på semester senast? vad menas med semester, utomlands elr?
4. Vilken färg är det på din tandborste? jag har typ fyra olika (a)
5. Är ditt hår tråkigt? JAG VILL HA RÖTT HÅR
6. Vad har du för påslakan just nu? röda ikea-lakan.
9. När ska du gå och lägga dig? när jag är klar m bloggen
10. Gillar du spindlar? jag hatar spindlar, fast myror är värre.

Kommentarer
Postat av: sofia

hejsan:)
Skulle jag kunna få låna de där frågorna till min blogg?
Lovar att länka till din blogg isåfall:)
Ha en skön torsdag:)

2008-05-01 @ 12:49:49
URL: http://www.sessan11.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0