studiedag

Yeha, ingen skola idag tisdag. grymt skönt, och dessutom fanns det plats för en filmkväll hemma hos Hedda igårkväll. :D Det var jag,hedda,lydia,pia,alice,johan & julius där. Vi hade jättekul, och såg på filmen "edward scissorhands". Det var Johnny Depp i huvudrollen, och den var bra. Jag tyckte att han var jättegullig, eftersom att han var så blyg och ställde till sig för sig hela tiden ;)
Iaf, efter filmen var Julla tvungen att gå hem, tråk tråk. Men vi andra hade iaf jättekul, och bara så ni vet så har vi (jag pia och alice) klurat ut er hemlighet, Julle & Johan XD Hahaha, fantasi har vi inget problem med !
När vi inte hade nån film att titta på så åt vi godis och snackade tills typ klockan tolv, då var Johan tvungen att gå hem så vi andra bäddade ner oss i sovsäckarna och pratade lite till. Alice somnade direkt, och pia var inte sen att följa hennes exempel. Själv låg jag vaken ett tag och lyssnade på när hedda & Lydia diskuterade olika saker, sen somnade jag efter ett tag. När jag vaknade var det bara alice och jag som var pigga och på flummhumör, så vi skrattade för oss själva tills pia oxå vart med på noterna och vi kunde skratta och halsa ur fanta-flaskan, hahaha.

I alla fall, vi hade jättekul hela tiden och ni tjejer (och killar) är bara bäst !
Ska nu duscha och skriva om min svenska-uppsats.
Kärlek från Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0