Söndagstrött

Hej alla!
Sovit hemma inatt, sov hos Viktoria fre-lör. På fredagskvällen var vi över hos Felajsiah och kollade film. Vi kollade på nån Tvillingarna Olsen-film, grymt töntig tyckte jag & viktoria så vi satt och kommenterade den, tills Lydia & Felicia sa ifrån XD Jag lekte att jag var Kikki när jag doppade min klubba i cola-glaset XD man rör lite med klubban så börjar det bubbla (klubban fräts sönder av kemikalierna i colan)... Det var grymt kul, och vi vart lite överspeedade av allt socker. När vi kom hem fortsatte vi med Wallander-maraton. Vi kollade på mastermind, som vi hade påbörjat innan. Den var grymt bra, lite läskig i slutet. Jag satt och pratade med vikoire, helt utan att veta att hon låg bredvid mig och sov XD Haha, när jag sedan märkte det så väckte jag henne iaf, och vi såg på slutet av filmen tsm. Det roligaste var ju ändå;

Wallander: Jävlar, städaren!
Nyberg: Vilken stedarn?

HAHA, med sina muständer XD Så jävla kul, vi spolade fraaam och tilbaaka bara för att få höra dendär repliken XD Karro trodde nog att vi var galna, men det lät så jävla kul asså...
 Sen skulle vi då sova, och på lördagen när vi vaknade gjorde vi typ ingenting. Gick ner till vattnet och satt och njöt av solen ett tag. SEn gick vi upp igen och kollade på film, "mitt liv som popstjärna" och ännu en seriöst urtöntig film XD

Idag hade jag tänkt att slappa, kanske gå ner till vivo och köpa lite godis till wallander filmen ikväll´, som jag ofc ska se. nu ringde Pia, så Hejdå alla <3

Kommentarer
Postat av: vuck

du... Läste i tidningen att det inte va nån Wallanderfilm ikväl.. :( Fett tråkigt jue.

2008-04-06 @ 16:10:41
URL: http://vuckis.blogg.se
Postat av: Anna

FUCK, varför inte :O
De kan ju inte bara ta bort våran drog :(

2008-04-06 @ 17:45:48
URL: http://annchi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0