Skola, Ridning, Björn

Tjeenare,
Vaknade sju imorse, vart lite sent eftersom att jag skulle på språk-stödet för att hinna göra min so-läxa. Pia och jag skrattade åt "dodidodidodi the cloudi" och "johan & julius hemlighet" :P

Innan musiken skulle jag "surfa" på mattan i korridoren. Den satt lite löst, så jag skulle prova att lixom, göra dendär coola glidnings-grejen på den. Självklart gjorde jag värsta grymma omkull-ramlingen, som Moa, pia & Vuck tyckte var så jävla klockren :D Det var en äkta såndär klant-ramling, som man brukar kunna se på t.ex. Americas Funniest Homevideos. Hah, typiskt mig att klanta min bland folk XD

Sen hade vi helklass musik, vi kollade på olika hårdrock-grupper. ´"*****, vilken färg har brandbilen?" Sjukt bra Moa, (a) Och när Johan spelade en riktig hårdrock-låt, men grymt mkt trummor och elgitarr och grej, så började Douglas låtsas-spela fiol. Det såg så komiskt ut så att jag började gapskratta, eftersom att jag kom att tänka på midsommar när mina kusiner brukar spela i mitten med dragspels-mannen och alla dansar runt dom lixom. Hahah, ;P

Efter skolan bar det av ut till ekerö och stallet. Det gick inte så bra för mig, men whatever det gick jättebra igår. Påvägen hem var mamma påväg att köra in i en annan bil, hmh tack mamma att du klantar dig när alla mina kompisar sitter i bilen.... "sådan mor sådan dotter" kanske ;P

Om 20 minuter börjar morgonsoffan, som jag såklart ska se, eftersom att Björn är med. Jag är inte kär i honom som resten av alla tonårs-tjejer i landet, men han är onekligen mkt rolig.

Ska kanske lägga in en lista på hur "tjejig" man är, som jag snodde på Moas blogg. Hoppas att hon inte blir arg på mig ;P

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0