Scouter & skoldag

Nu måste jag säga förlåt igen, för att jag inte har skrivit på länge. Mitt internet har varit ur funktion, så jag har inte kunnat.
Iaf, idag var skoldagen halvkul. Det mest dramatiska var när jag råkade dansa in i en tjej i gymnasiet :S Det var sjukt pinsamt, för typ fem lärare såg mig. Så jag sprang in och gömde mig på toaletten, fyfan va jag skämdes, hahahah :D Kommer faktiskt inte ihåg så mkt av resten av dagen, förutom att vi hade vårt roll-spel på SO:n. Jag hade en enda replik ;)

Julius: Anna gör ju ingenting!
Anna: Vadå, hörde du inte min replik? Jag sa ju "men"!
Isabel: Här har vi en enorm prestation *lägger handen på min axel*

;D

Iaf, efter skolan följde jag med Viktoria hem, vi skulle egentligen plugga geografi, men självklart gjorde vi allt annat. Efter ett tag var det dags att gå till hennes scouter, och hon övertalade mig att följa med. Det var jättekul, vi sålde majblommor XD Vi var så sjukt bra, först kom vi till ett hus där det fanns en skylt som sa typ 
"Om hunden attackerar, ligg stilla och vänta på att hjälp blir inkallad" 
Vi blev skiträdda, så vi sprang därifån XD Sen var vi nära att ringa på en kille i klassens dörr, ;P
Viktoria: *********, vem bor här?
Sen insåg båda att det var hans efternamn så vi sprang därifrån innan vi hade hunnit ringa på ;D Fegisar alltså.
Lite senare ville en äldre herre (tihi) att viktoria skulle sätta fast blomman på hans jacka, men det var ju läder så det funkade inte XD så hon satte på den typ skitlöst, hahaha den ramlade säkert av ;P
Det finns sjukt mkt mer att berätta, vi hade jätteroligt när vi gick omkring och knackade på dörrar och hoppade på folk som gick på gatan, men läs www.vuckis.blogg.se så får vi hoppas att hon har skrivit lite mer, och bättre. Lägger nog in en "dagens" lite senare, ses då.

puss och hej, leverpastej !


Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Hoppas du haft en bra dag :)

2008-04-17 @ 22:17:21
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0