Samlingsdag

Yo,
Idag hade vi "genrep" med vår samling, vi spelade alltså för föräldrarna. All teknik fuckade sig, och vi fick inte igång filmen och ljud & ljus hade problem, men tillslut fick vi ordning på allt. När jag och moa skulle springa nerför gången medans det var släck, och gömma oss så tappade jag min hatt XD det var sjukt pinsamt, men någon hämtade den till mig (TACK) jag tror att det var Douglas. 
I alla fall, jag adam och alice tjänade in ganska bra med pengar i början (det är frivillig insats, helt frivilligt, minst 100 kr. kom igen, var inte snåla nu!), nästan alla kom med ett bidrag. Iaf, jag började skratta när jag skulle dra bort moa (margit) från halloween-gubben. Men jag var inte den enda som gjorde bort mig, både felicia & vuck sa fel repliker XD tur att ingen märkte det, hahaha. Det är det som är så bra med teater. Imorgon på den "riktiga" samlingen så ska jag så faan inte klanta mig.

Martin sa tydligen att han kunde fixa vår film, som inte funkar. Troligt att han kommer fixa den när Christoffer, Johan, Hedda, Kikki, Fredric och Jon inte har fått den att funka.  Aja, vi sätter allt vårt hopp till dig Martin (känn ingen press) ;D

Gonatt, kära vänner (jag är fortfarande inne i tant-pratet)
Kram Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0