Natti Natti

Nu är det dags att natta, jag är helt slut verkligen, Hade ju pappas ordinära jättefina (hrm hrm) glasögon på mig på samlingen, han har typ -8 elr nått, dom är jättestarka, så jag fick grymt ont i huvudet av att ha dem på mig (även om jag hade dem på nästippen för att jag skulle kunna se nånting överhuvudtaget.
Läste precis i viktorias blogg att hon har glömt sin mobil hos mig, jag har iaf inte sett den... Får väll ta en runda i vardagsrummet och kolla efter den...
Förresten, jag målade mina naglar imorse med det blåa nagellacket som jag köpte med Viktoria för längelängesen. Det är jättecoolt, lite sådär "alien" aktigt ;D Jag har alien-naglar, hhahaha. Aja, imorgon ska jag befinna mig i skolan tio i nio, det är ok. Hinner nog sova tillräckligt.

nej, nu ska jag gå på upptäcktsfärd i vardagsrummet, eller upptäcktsfärd. Skattjakt, kanske är mer rätt?
Jag ska på mobil-jakt i vardagsrummet, skriver imorgon efter samlingarna!

Love,
Anna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0