Kvällstrött

Hejsan!
Är nästan klar med svenskan, men jag tänker göra klart resten imorgon på extra-svenskan som jag tänkte gå på för att göra läxor som jag har i skolan och glömt att ta med hem. Då ska jag göra SO oxå, det blir nog bra.
Nu ska jag duscha hade jag tänkt, och sen ringa till Pia.
Sitter just nu och tänker på hur facinerande det är hur lite man vet om folk egentligen. En del personer i min klass har (som jag) gått i klassen sedan småskolan, och jag har alltid trott att jag känner dem lite iaf. Nu börjar det bli tydligt hur lite jag vet om folk egentligen, och gud  va våran klass håller på att rasa samman. Var är grupptillhörligheten från Vässarö ? När försvann den ?
Jaja, kan bara lägga till att andreas hjälper sjukt mkt (INTE) så att vår klass funkar bättre.

Bye Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0