Jobbig morgon och trevlig eftermiddag

Usch, morgonen började uruselt. jag kom på när jag hade tio minuter på mig innan franskan började att jag kanske borde springa ner för att ta tolvan, men då självklart gick den utan mig. suck, så jag fick springa som en dåre hem till pappa för att ta cykeln till skolan, för att det skulle gå snabbare. Bakhjulet (bakdäcket?) hade ingen luft, så det gick inte spec fort iaf. & då var jag redan lite nere eftersom att jag hade figurerat ut att det kanske inte skulle funka som planerat, dethär med tvillingarna. Sen när jag kom till skolan (fyra minuter försent) hade jag såklart glömt skåpnyckeln hemma. Så på lunchen satt jag mest och deppade, och jag hann inte äta nånting. Efteråt hade vi gympa, det gick sämst för mig & Becca. Efter skolan däremot, följde jag med henne hem och det var jättekul eftersom att vi inte har gjort ngt på superlänge. Vi spelade såklart vårt hästspel, jag gjorde en massa superbraiga videoDJ:s på hennes mobil osv. Iaf, när jag kom hem åt jag och slog en signal till Tilda för att se om hon ville ta en tur med Vimsan & mig. Det ville hon, och vi gick vår vanliga runda. Jag hade på mig min gröna Tandådalen tröja, som är värkligen HELGRÖN så att man ser ut som en sköldpadda. Så typiskt, så kom hela fd nian (inklusive moas brorsa och min granne) förbi just då när jag hade hundpromenads-lodis-kläder och sådär. Aja, who cares. Sen när vi hade gått halva rundan kom jag på att jag borde ringa tvillingarnas mamma för att bestämma lite, och det visade sig att det skulle funka ändå, jippey! Så nu har vi bestämt ett "första möte" och allt. Jag är helnöjd, både för att det ska bli kul, och för att jag har räknat ut att jag hädanefter kommet att tjäna jättemkt i månaden, om man räknar in min månadspeng. supertoppen ! Nu ska jag skriva ett vykort till Evis, som vi har i läxa. Jag ska skriva om Pride-Festivalen, för vi har väll inte så många andra coola festivaler här i Sverige right?

Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0