jag har visst blivit fem år igen

Haha, idag var jag & Kajsa galna i min trädgård xD först bakade vi en kladdkaka och tog med ut för att äta, så vi tog fram en picknick filt och hade pickenicke i trädgården xD Sen började vi kasta hennes mobil på gräset (den var gammal så hon tyckte bara att det var bra om den gick sönder, hon har två andra) haha, det gick sjukt bra och efter ett tag var mobilen helt sprucken typ. Då kom vi på att bygga en koja, så vi lade filten över några grenar i vårt pytte-äppelträd och vips XD en pytteliten och jätteful koja! Men innan vi hann "bygga" klart kom vi på att klättra i träd så vi klättrade upp i vårt andra äppelträd :D Jag kände mig som en äkta spejare, hahaha. När vi hade gjort det oxå lade vi en filt under den första filten i äppelträdet och sen hade vi byggt klart kojan. Vi låg där en stund och skrattade åt att den var så himla misslyckad, och sedan var det dags att äta middag. Pappa hade grillat (mums)! Sen kom matilda och vi tre promenerade till höglandstorget där Kajsa fick skjuts hem och jag och matilda promenerade vidare.

Nu har jag precis pratat med rebecca, om valborg. Jag ska vara hos henne, eftersom at hennes föräldrar inte kommer att vara hemma så ska vi inte kolla på nån brasa, men vi ska nog ha mysigt ändå! Iaf, i helgen ska pappa & Lena till skåne och titta på hus, så jag ska sova hos Tilda tsm med viktor & felix.
 
Dags att göra klart NO-läxan 
Hejdå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0