Harrypotter-dag & Vällingby

Hej alla glada!

Tänkte börja med att berätta om igår, när jag var hemma hos Heads. Vi såg såklart på Harry Potter, la 4:a. Rupert Grint lät sin ilska komma ut (piss off) <3 Hahahhahaha, jag är omöjlig alltså, men han är ju bara underbar med sina läpp-gester ^^ (läpp-mannen) ! 
när vi hade kollat klart käkade vi Pasta med Pesto, och jag blev såklart sen hem, tihi XD

Idag åkte jag till Kajsa efter skolan, det är så grymt synd om henne, det är tur att hon har sådana underbara kompisar som bryr sig om henne! Iaf, hon var glad när jag kom och vi åkte in till Vällingby, till det nya mode-centret. Kajsa och hennes pappa (som hade kommit för att fika lite med oss) gick bort för att köpa hudkräm, medans jag & Susanne promenterade runt lite på GinaTricot. Det slutade med att jag shoppade för 350 kr, stort rekord för att vara mig! En jätte fin t-shirt från Topshop, med "seglarmotiv". Kajsa & Susanne tjatade om att jag hade för mycket mörka kläder, så jag köpte alltså den som är vit, och ett vitt linne från Gina. Jag är ganska nöjd med mig själv, eftersom att jag är en Spara och har svårt för att slösa pengar.

Nu sitter jag och drömmer mest, typ om hur skönt det kommer att bli imorgon med heldags samlingsträning! :D Usch, samling på torsdag. Vi kommer suga...

KRAM!
från Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0