Förlåt Förlåt Förlåt

Ja ghar inet skrivit på jättejättelänge, sorry!
I helgen hånde det ungefär såhär (kortfattat):

På fredagen kom Hedda, Viktoria, Lydia och Moa hit, och vi trängde ihop oss i min pyttelilla soffa och kollade på The Shining. Jag & Moa tyckte inte alls att den var läskig, och när alla den andra skrek så skrattade Moa och vrålade "MURDER FOR PLEASURE"  :D iaf, vårt mål är the ring som vi nte vågat se än för att alla säger att den är så sjukt läskig, men jag & moa ska nog klara det ;P Hedda & Moa stannade över natten, men de andra åkte hem.

På lördagen när tjejerna hade dragit iväg stack jag till matilda och vi hade en "AnnaTildaKväll" :D Vi lade till ansiktsmask och planering inför Cypern till listan (mys,film,snacks,annatilda) och det vart jättelyckat. På söndagen åkte vi med Sanna till Kista Galleria. Jag hittade för ovanlighetens skull jättemkt som jag  ville ha. Det slutade med tre grejer. eftersom en av sakerna tog upp alla mina grejer. 
Jeans från Vero Moda ( 600 :- )
Bikiniöverdel (andvänder min gamla underdel eftersom att de är nästan likadana)
BH
Jag är nöjd, men jag hittade en jättesöt klänning som jag absolut ville ha, som jag ska köpa nån annan gång, och ett linne på Gina som jag oxå vill ha.

Idag i skolan hände inte så mkt, på svenskan lekte jag & Fredric med våra legobitar, vi bygge robot-soldater. Det vart sjukt bra (a)

Nu är jag arg, för jag hade nämligen skrivit ett sjukt långt inlägg innan som råkade försvinna, så ni för nöja er med dethär idag. Nu ska jag nämligen äta! (Kommer inte kunna äta så mkt pga min och moas knubbis-dag)
 
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0