Fjortonde i fjärde

Hmmh, kan kanske berätta lite mer om vad som hände idag då.
Jag och Moa bestämde oss för att börja på teater nästa termin, det ska bli sjukt kul. Har saknat teatern så himla mycket, även fast den förra jag gick på mest var flumm och inget arbete (a) Det var iaf kul att få umgås med Kajsa & Ellen mkt, saknar er jättemkt <3 Iaf, så det ska bli av. Moa vill satsa på skådespelare som yrke när hon blir stor, jag har inte tillräckligt stora förhoppningar på mig själv. Ska nog bli psykolog tror jag, det passar mig. Vet att det låter som ett tråkjobb, men jag tror att det passar mig, och jagvet att det är flera som tycker det oxå. & då har man gott om tid för en hund (a) :D

Iaf, på mattelektionen använde Kikki mig & douglas i en räkneuppgift. Vi skulle måla om klassrummet på en viss tid.

Anna: Jag vinner lätt!
Douglas: Haha, klart du inte gör, jag är fett mkt bättre!
Någon annan i klassen: Anna vinner, Douglas når ju inte ens upp.
 

Haha, skönaste kommentaren xD Iaf, på gympan tävlade jag & Ruben, för han försökte nämligen kasta på just mig hela tiden. Jag träffade honom tre gånger, för jag hade en sån jävla bra taktik. Jag smög mig närmare (som en tiiiigeeer) när han vände sig mot någon annan och BAAAM så träffade jag honom med bollen (: När Carin märkte att vi försökte kasta på varandra hela tiden sa hon
"Kärlek börjar med bråk och slutar med barnbidrag" ...



...jag blev så sjukt arg.

Sist med inte minst, hälsning till Engla och hennes familj. Rest In Peace. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0