"det finns ju inga löv, christer"

Tjeenare.
På No-imorse skickade Christer ut oss i vårluften för att kolla på knoppar och löv på träden och skit. Jag, Vuck & Edvin vart i samma grupp. Men christer var så otroligt smart så han hade inte tänk på att DET FINNS JU INGA LÖV PÅ TRÄDEN ÄN! iaf inte på den smarta plejset där han hade skickat oss att leta.  Så vi gick tbx till skolan och lekte charader restan av timmen. När Vucki skulle slå med baseball träet så flög hennes armband av och dödade nästan mig, alla tre skrattade som galna!

På bilden kom vi absolut ingenvart, våran bild-projekt kommer gå åt skogen, men jag orkar inte bry mig. Till lunch vart det pannkakor, helt okej för att vara skolans. Birgitta, (vår föredetta lärare) kom fram till vårt bort i lunchen och frågade om jag ville vara läxhjälp till tvillingarna i fyran. Jag hann inte ens säga ja innan de kom fram och presenterade sig, rödhåriga och urgulliga ;) Jag måste vara hur jävla dum som helst om jag tackar nej, hjälpa två gulliga småkillar med matte/engelska/svenska för pengar lixom XD Aja, resten av skoldagen hann vi ha gympa (brännboll på varvsängen, jag är så jävla bäst på att slå, men jag springer aldrig) och matte och svenska. På matten fick vi dela upp oss i stökiga & lugna grupper. Jag satte mig såklart i lugna gruppen, det var jättebra arbetsro och jag lyckades få kläm på detdär med ekvationer, tror jag. 

Efter skolan har jag vart ute på promenix med Matilda & Vimsan sm vanligt, vi träffade på tvillingarna utanför deras hus. Jag log så vänligt som en häxa som jag bara kan, och sa hej. Dom log oxå, känner mig grymt nöjd. 
Just nu är det meningen att jag ska plugga geografi som en dåre, istället bloggar jag och lyssnar på Lady Sovereign (those were the days). Lite mystiskt, hur vart det så ?

Hejdå, alla goda och glada! 

Kommentarer
Postat av: Moa

jaa, tvillingarna är så himla söta :D

2008-04-22 @ 19:24:32
URL: http://wajdebeck.blogg.se
Postat av: vuck

Jag är ju faktiskt inte häller sjuk speciellt ofta :P Jag har faktiskt gått till skolan varje dag i hela sjuan :)

2008-04-24 @ 20:09:45
URL: http://vuckis.blogg.se
Postat av: Anna

Men ibland händer det att man missar första lektionen eller så, pga försovning eller hur vuck XD

2008-04-24 @ 22:10:08
URL: http://annchi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0