Allt möjligt

Idag har vart rätt ok, tränat samling och grejs. seriöst, det är bara jag & vuck & moa som typ bryr oss (?) 
Alla killar är typ "oj ska jag vara på scen nu" "men hallå jag har ju inga såna kläder" "men jag orkar inte fixa" 
Som Vuck sa "bered er på sex till år med folk som inte vill ha samling" ;P

Iaf, jag och Matilda har satt igång rejält och vi lägger upp planer för våran utomlandsresa i sommar. Vi ska till Cypern, om inte platserna till deras favoritställe är slut. Eventuellt ska matildas kusiner följa med, så då får matilda vara den kletiga klibbiga grejen som håller ihop gruppen ;D haha, jag ska försöka sköta mig ordentligt (nej anna, ta ner fötterna från matbordet)  och vara en duktig flicka ;).
Imorgon börjar vi kl. 10, så jag har gott om tid att softa framför datorn innan jag ska duscha och natta ;D

By the way, ser ni (på den pyttelilla bilden) vem som döljer sig under dehär spejsade brillorna?
 
image17

Det är Rupert Grint såklart! (Ron Weasley i Harry Potter-filmerna)

Haha, genom tiderna min favorit i trion, men det spelar ingen roll. Det var glasögonen som var roliga ;D

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hehe han är min favorit också =)

2008-04-02 @ 23:25:07
URL: http://mliaspengren.blogg.se/
Postat av: Anna

haha, han är underbar (a)

2008-04-03 @ 08:52:13
URL: http://annchi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0